Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Adlina..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow
" />

Tagboard!

PUT YOUR CBOX width="210"

My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Adlina Syahida
Help: ? ? ?
Baby come back
Sunday, March 3, 2013 | 9:26 PM | 0 comments

Assalamualaikum, hye semua. apa khabar ? blogku yang usang lagi lama, hmm, agak lama yaaa aku tak update blog, al maklumlah, aku bukannya pandai sangat nk buat karangan about my life dalam blog ni, setakat 50pp bolehlah, ehh, apa yang aku bebel ni, tah papo. ayoyoyy, Hahahhaa. Okayyy, disini saya ingin menceritakan bla bla blaa, oleh kerana itu disini saya berdiri untuk menyampaikan satu syarahan yang bertajuk. ehh, merapu sudah. Okay back to the story. *muka serious* s'benarnya enggak ada apa apa story pun benarnya, tapi biaa ahh, nok crite gok gane punggggg, 
Hmm i wish that i can be a soffball player, hmm tapi kalau terpilih lah ken ? tapi kalu dok terpilih pun, dok kesok ane, bak jimat duit aku 200. Hhahahahahaha , lagipun aku PMR kan tahun ni, ya allah, sebut pasal pmr baru aku teringat yang homework aku dok buat agi, huh tekanggnyaaa, kerja skolah belambok, ehh bukan belambok, berguni mungkin. syok sangat duk edit blog. huh, tahun ni tersangatlah stress, ngadap buku 24jam *ehh yeke ?*  dok ahh sampai 24jam, tapi gituu ahh, minggu depan exam , AHHHHHHHHHHHHHH, STRESSSSSSSSSSSSNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. "BE CONTINUED"





Older Post