Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Adlina..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow
" />

Tagboard!

PUT YOUR CBOX width="210"

My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Adlina Syahida
Help: ? ? ?
Bad days.
Sunday, April 8, 2012 | 7:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum and hai guys. Dah lama giler adlina tak update blog kan ? So longggggg.Lamer gile adlina tak sentuh blog ni.Almaklumlahh orang busy kan. Ecececeyyy.Okay2  stop merapu.Sebelum adlina nak story-mory ni.Story mory ? Ahahaha ayat sendiri tuu.Dah2 ! Stopp merapu. Sesesesebebebelumlumlum sasaya naknak storystory awak sediakan popcorn dulu ehh. Hehehe.Okayy diammm semuaa. Cerite dah nak mula ni.

Okayy.Hari ni hari yang malang untuk aku kot.Hmm mungkin ahh.Hari ni tarikh 8-4-2012 tarikh yang paling aku berharap agar apa yang berlaku tak akan berulang kembali. Berharap agar sejarah tidak akan berulang.Tadi kat skolah memang hari yang malang ahh bagi aku.Nak tahu kenapa ? Tadi kn kat skolah. First- Aku mari awal skolah and takde orang pom yang ade kat skolah.Sumbakkkk gilerrr mase tuu. K. Second- Aku mase kat skolah aku sakitt otok ? Sakitt otok ? ahahaha bukanlah sakitt pale lah.Hehehe :D. mase tu sakit pale tahap gile babi wehh.Dok tahulah nok kabo gane rase cam nok pengsan pom ade. Okay. Third- Aku kene buli ngan kawan aku.Nok tahu dia buli gane ? Okay aku bagitahu.Mase lepas smayang dia sorok kasut aku.Aku dahlah pening pale pahtu time gitu pulok dia nok gurau gn aku.Adoii. Not time lahh awak ehh.Aku mendape agi naik bengang ahh orang main sorok kasut.Dohlah tengoh pening mase tu.Memang panassss ahh mase tu.Pastu aku ade kabo gini kat dia Dakpe ahh mu ingat ah.Aku balas ekgi mende hokk mu buat. Dok tekang mane pom mase tu.Aku rase nok pengsan je mase tu.Tuhan jelah tahu perasaan aku mase tu. Okay.Fourth- Mase sejarah cikgu suruh semua berdiri and diri sampai balik.Dok lengoh mane pom mase tu.Dohlah pening pale.Dohlah tengoh maroh mase tu. Arggghhh. Pastu cikgu pulok dok bagi balik awal.Adoiii. Kalau boleh aku takboh sejarah ni berulang kembali. Sebab ak dok suka pengalaman macam bodooo ni berulang. Okay sampai disini sahajaa. Kbaii Assalamualaikum. Okay baii


Older Post | Newer Post