Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Adlina..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow
" />

Tagboard!

PUT YOUR CBOX width="210"

My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Adlina Syahida
Help: ? ? ?
I'm BACK !
Friday, December 28, 2012 | 11:04 PM | 0 comments

Assalamualaikum and hye, apa khabar kalian disana yang sedang menghadap lappy, masih bernafaskah ? sudah makankah ? sudah sudah sudahkah ? Ayooooo, maafkan saya. malam ini gue terlampau bete bangat ama blogskin yang baru gue mau gunain. *makk aiii indon mali maa* entah bibik mana sesat nih.

Kembali kepada title di atas, yeahhhh akhirnyaa I'M BACK, telah sekian lamaa aku menghilangkan diri dari dunia bloging akhirnya aku kembali, aikk nervous lahh pulak. hehe. sebenarnyaa aku malas nak care pasal blog yang usang ni, tapi tetibaa je datang semangat nak ubah suai blog usang ni. okaylahh sampai di sini sajalah mukadimmah saya malam ni, bye, Assalamualaikum ;D  


Older Post | Newer Post